sobota, października 22, 2016



Olejki...



Już od dawna rozważałam zakup olejków terapeutycznych, jednak ciągle czyhały na mnie jakieś przeszkody. Jedną z nich jest cena, bo jednak do najtańszych nie należą, następnie "rozkmina" sposobu zamówienia (należy znać nr, tzw. sponsor/enroller lub po prostu link polecający osoby, która nas w "olejkowy świat" wprowadziła) oraz wiedza, bo ciągle jeszcze wydaje mi się, że wiem o nich zbyt mało. O tym, jak dowiedziałam się o olejkach, pisałam TU

laylaslifestyleblogspot.com

laylaslifestyle.blogspot.com

laylaslifestyle.blogspot.com

laylaslifestyle.blogspot.com

laylaslifestyle.blogspot.com

Eleganckie, gustowne opakowanie, od którego "bije" bogata kolorystyka, od razu zwróciło moją uwagę. Różnorodne esencje roślinne zostały zamknięte w szereg małych,  ciemnych buteleczkach po 5ml każda. Uwielbiam ich intensywne zapachy. Jeśli ktoś, tak jak ja jest zwolennikiem aromaterapii, to wie, o czym piszę. Teraz jestem na etapie testowania zapachu limonkowego, o którym więcej napiszę już niedługo.

2 komentarze:

  1. Cudne Mariola! Jak osoba zainteresowana moze je nabyc?

    OdpowiedzUsuń
  2. oo bardzo fajne rzeczy :) obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń