Pisząc o olejkach, nie mogę pominąć miłej niespodzianki, którą otrzymałam od Alicji.

Jest nim olejek o intrygującej nazwie "Taste of Italy" zamknięty w małej, eleganckiej buteleczce.

laylaslifestyle.blogspot.com
Czym jest Taste of Italy? Z opisu producenta wynika, że jest to wyjątkowa mieszanka kulinarna, zawierająca 4 odmiany oregano z dodatkiem bazylii, które całościowo tworzą idealny zestaw do wyjątkowych, włoskich dań.

Skład:
Basil (Ocimum basilicum)† leaf oil, Oregano (Origanum vulgare)† aerial parts oil, Oregano (Origanum minutiflorum)† aerial parts oil, Oregano (Origanum onites)† aerial parts oil, Oregano (Origanum majorana)† aerial parts oil

Moją uwagę zwrócił od razu jego intensywny zapach! Specyficzny i charakterystyczny dla tej przyprawy. Po otwarciu od razu na myśl przyszło mi wiele receptur, w których można by go użyć. Pierwszy raz zastosowałam go do spaghetti, dodając dosłownie kilka kropli! Nie lubię, gdy na talerzu mam zbyt wiele przypraw, które prawie zasłaniają obraz dania. Przecież "jemy" też oczami:) Posiłek był aromatyczny, co dodatkowo pobudził mój apetyt i mam wrażenie, że lepiej smakował niż zazwyczaj: )
A czy Wy macie już jakieś doświadczenia z przyprawami w formie olejków?

Komentarze

Popularne posty