poniedziałek, listopada 16, 2015

                 


                 W taki dzień, jak dziś warto powspominać przyjemne chwile lata. Ciepło, słoneczna pogodę, morską bryzę i wyjątkowe chwile  z bliskimi. Jedną z takich chwil spędziłam w miłym towarzystwie z Różą, która odwiedziła mnie, przylatując z Kanady.

laylaslifestyle.blogspot.com

 Spotkałyśmy się na obiedzie w Sopocie. Przy stoliku, na plaży na tle morskich fal i przyjemnego wiatru - nasze rozmowy nie miały końca. Opowiadałyśmy o naszych pasjach, planach i zwykłym życiu codziennym. Ale, właśnie! Pasja! Jaką pasję ma Róża, którą chętnie się ze mną podzieliła? Oczywiście to olejki, a dokładnie Aromaterapia. Aromaterapia to bardzo szeroka dziedzina i na pewno nie raz do niej wrócę. Jednak, tym razem chciałam opisać Wam własne wrażenia zmysłowe w doświadczeniu z w/w olejkami.
laylaslifestyle.blogspot.com

Olejki Young Living to szeroka gama woni zamkniętych w eleganckie małe buteleczki. Każda opisana wyczerpującą informacją dot. pochodzenia. Odpowiednie certyfikaty i uprawy świadczą o ich wysokiej jakości.

laylaslifestyle.blogspot.com

Jakie były moje pierwsze wrażenia? Na pewno cudne były kolorki produktów, które już skłaniały do ich otworzenia. Intensywna woń, nieporównywalna do dotychczas znanych mi zapachów. Nie przypominały zwykłych olejków z lokalnego sklepu. Łatwo rozprowadzone na skórze, szybko się wchłaniają i ...odprężają! Smarując okolice czoła olejkiem miętowym, poczułam wyraźne odprężenie i ulgę. Ciekawostką jest ,że gdy posmarowałam resztę twarzy, w domu zauważyłam, że nawet stan cery się poprawił.

laylaslifestyle.blogspot.com

Bardzo pozytywnie jestem zaskoczona działaniem olejków aromatycznych. Zaintrygowała mnie ich szeroka gama i na pewno stała się początkiem interesującej "przygody" z nimi.

Jeśli chcielibyście zamówić lub wypróbować takie olejki to wystarczy dokonać tego bezpośrednio ze strony Young Living i jako osobę polecającą podać id konsultanta, czyli Róży 1005990, która chętnie służy pomocą i odpowie na wszelkie pytania pod adresem e-mail: alainspiruje@youngliving.com.

1 komentarz: