wtorek, marca 03, 2015

Czy miałyście kiedyś do czynienia z balsamem do skórek i paznokci?

 

W poście zapoznamy się ostatnim wynikiem testu.
Skórki, "zadziorki"-brzmi znajomo? Okazuje się, że wcale nie tak trudno je sobie zafundować. Wystarczy brak paru witamin zimą, przesuszone dłonie i kłopot gotowy! Co na to, Eveline? Marka przygotowała nam odpowiedź w postaci szybkiej regeneracji. Jest nią X-treme CARE nail & cuticle balm. Producent zapewnia o natychmiastowym działaniu. Na przykład tuż przed wielkim wyjściem. Obiecuje ochronę, wygładzenie, wzmocnienie i nawilżenie.
Balsam postanowiłam użyć od razu. Moja uwagę zwróciło małe opakowanie w kształcie kremu pod oczy, intensywny, arganowy zapach i cukierkowy kolor! Bardzo łatwo się rozsmarowuje, roznosząc przy tym moją ulubioną, olejkową woń. Skórki i płytka paznokcia niemal od razu są wygładzone. Balsam pozostawia lekki film ochronny i nadaje mu zdrowy połysk. Skóra jest nawilżona, aksamitna i miła w dotyku. Chciałoby się niemal posmarować nim usta!;)

Stosowałam wiele kremów do skórek, jednak większość szybko się wchłaniała i wymagała wielu aplikacji nim osiągnęła zamierzony efekt. Ten balsam to dla mnie strzał w 10! Nie wiedziałam, że tak szybko można pozbyć się "skórkowego" problemu. Oczywiście zdrowa dieta to podstawa, jednak nie omieszkam zaopatrzyć się na przyszłość w taki SOS-balsamik w mojej domowej apteczce!
Opakowanie: 5/5
Kolor: 4/5
Zapach:5/5
Cena: 17,99zł
Poj. 12ml

3 komentarze:

  1. jak tu ładnie :))

    nie znam tego produktu, ale z pewnością wypróbuję ;)

    sama robiłaś szablon?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam szczerze, szczególnie jeśli lubicie zapach olejku arganowego:) Jesli chodzi o szablon, proszę odezwij się na meila: rozyczki1@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń