Eveline Argan Oil korektor kryjąco- rozświetlający 8w1 

Od dłuższego czasu mam słabość do arganowego olejku w kosmetykach, a jego pielęgnacyjne właściwości dodatkowo mnie do niego przekonują.
W ramach comiesięcznego losowania blogów marka Eveline wybrała mój blog do testowania nowości kosmetycznych. Eveline jest znana kazdej blogerce, toteż tymbardziej nie mogłam sie już doczekać wypróbowania jej kosmetyków:) Najpierw przetestowałam korektor kryjąco-rozświetlający.


Producent zapewnia redukcje cieni, nawilżenie i wygładzenie 24h. Bogactwo olejku arganowego oraz kwasu hialuronowego pełni rolę odżywczą i zapobiegająca wysuszeniu. Kryje drobne zmarszczki i niweluje nierówności. Korektor posiada łatwy w użyciu aplikator. Ma płynną konsystencję, dzięki której łatwo się go nakłada. Wystarczy punktowo nanieść go na skórę wokół oczu oraz na zmienione miejsca, by w parę chwil poprawić ich wygląd. Łatwo się wklepuje i dobrze wchłania. Nie roluje się. Widocznie rozświetla, kryje cienie pod oczami. Nadaje ładny, zdrowy i świeży koloryt. Stanowi dobrą podstawę do dalszego makijażu. Faktycznie wygładza skórę i niweluje cienie. Cera wygląda na wyraźnie młodszą, odświeżoną i zdrową. Cieszy mnie, że jego cena jest niewielka w porównaniu do pozostałych dostępnych na rynku, zapewniając tę samą jakość. Polecam do użytku codziennego i na większe wyjścia:)


Cena: ok 13 zł/poj. 7 ml

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty