SPOTKANIE  BLOGEREK  Z  PODKARPACIA 
      RZESZÓW, 21.11.2014r.

Zapraszam na moją, krótką relację ze Spotkania Podkarpackich Blogerek.
 Dnia 21.11.2014r. miałam przyjemność uczestniczyć w Spotkaniu Urodowych Blogerek w Rzeszowie. Miejscem, w którym przebywałyśmy to Hola Lola, restauracja o niezwykle urokliwym klimacie.
 Przy małej czarnej "Americanos" podziwiałam miejsce oraz zawierałam nowe znajomości z dziewczynami:)


Na spotkaniu była również przedstawicielka firmy Glazel, pani Ula Filipowicz, która wprowadziła nas w tajniki makijażu marki. Każda z nas miała okazję na własne oczy się przekonać, a także wypróbować kosmetyk, który omawiała pani Ula.







Uwieńczeniem wieczoru były upominki od sponsorów oraz "międzyblogerkowa" wymiana kosmetykowa:)

 


Chciałam serdecznie podziękować naszej organizatorce Asi za zorganizowanie tak miłego spotkania oraz Sponsorom za wyjątkowe prezenty. Świetnie było zobaczyć na żywo Blogerki, które podczytuję od czasu do czasu oraz wymienić się z nimi cennymi radami. Mam nadzieję, że zobaczymy się znów wkrótce!

Na Spotkaniu były:
1. Organizatorka Asia: http://bambusowy-raj.blogspot.com/

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty