wtorek, sierpnia 26, 2014

Witajcie! Troszkę mnie nie było z powodu kłopotu z internetem, ale mam nadzieję, że już wszystko wróci do normy:) Ponownie w ramach testowania z SERWISURODA.PL  miałam okazję wypróbować tym razem...olejek Bio-Oil.

laylatestuje.blogspot.com


To, co najpierw zwróciło moją uwagę to bardzo elegancka, niewielka, ale "miła" dla oka buteleczka. Wg zapewnień producenta olejek stosuje sie w celu specjalistycznej pielęgnacji w przypadku:
-blizn,
-rozstępów,
-nierównomiernego kolorytu,
-skóry starzejącej się
-skóry odwodnionej.

 Podoba mi się konsystencja specyfiku. Jest nietłusta i łatwo się rozprowadza. Bardzo przyjemny jest z jej użyciem masaż. Po dłuższym stosowaniu wyraźnie widać poprawiony koloryt skóry. Zauważam wyraźne nawilżenie, wygładzenie i zniwelowanie wcześniej widocznych zmarszczek. Jeśli chodzi o rozstępy czy blizny, wydaje mi się, że szerszą opinię należałoby po dłuższym stosowaniu podać, gdyż ważna jest systematyczność, ruch oraz zdrowa dieta.
 Podsumowując: olejek ma przyjemny zapach, jest delikatny i łatwy w użyciu, nie uczula. Zdecydowanie poprawia stan skóry, a elegancka buteleczka ładnie prezentuje się na łazienkowej szafce:)

3 komentarze:

  1. Zastanawiam się nad kupnem, robią mi się rozstępy na biuście a to dopiero 5 miesiąc ciąży;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś go wypróbuję, kusi mnie od dłuższego czasu. Fajnie, ze jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń