poniedziałek, sierpnia 18, 2014

W ramach testowania od SERWISURODA.PL otrzymałam kremowy cień do powiek The ONE Colour Impact oraz lakier do paznokci The ONE Long Wear firmy Oriflame.

laylatestuje.blogspot.com


Moją uwagę od razu zwróciło eleganckie i estetycznie wykonane opakowanie. Kolor śliwkowy jest moim ulubionym, który dodatkowo polecany jest przy moim typie urody:) Cień ma kremową konsystencję, toteż łatwo się rozprowadza. Po nałożeniu wg producenta zmienia się w puder. Podoba mi się jego łatwa aplikacja. Gdy nie mamy czasu na precyzyjny makijaż, taki cień wystarczy nałożyć palcem! Dzięki temu szybko i łatwo się nakłada, a ciepło dodatkowo ułatwia rozprowadzenie. Trochę zbiera się w załamaniu powieki, ale wystarczy tylko pogrubić jego warstwę, by pozbyć się jego nadmiaru. Ładne i faktycznie aksamitne wykończenie, które daje makijażowi dodatkowego blasku.

Lakier The ONE Long Wear to zapowiedź dobrze kryjącego, intensywnego koloru, który zostaje na dłużej. Podoba mi się jego szeroki pędzelek, który ułatwia aplikację. Wystarczą praktycznie 2 pociągnięcia, by kolor pokrył cała płytkę, nie rozmazując się przy tym i nie brudząc palców. Podoba mi się szeroka gama kolorów i elegancka buteleczka. Obecnie w promocyjnej cenie: 14,90zł.

laylatestuje.blogspot.com


Cieszę się z możliwości wzięcia udziału w teście. Już nie mogę się doczekać, gdy znów je użyję, tym razem na większe wyjście!:)

3 komentarze:

  1. Mam ten lakier do paznokci i jest dobry ...fajne ma odcienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki ciekawie się prezentują, chętnie obejrzałabym jakieś swatche:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń