poniedziałek, lipca 28, 2014

Przyszła do mnie paczuszka w ramach testowania z GOOD FOOD. Znajdują się w niej dwa smaki: Mango oraz Barbecue.

laylatestuje.blogspot.com
Jeśli chodzi o wrażenia smakowe to zdecydowanie barbecue przypadł mi do gustu. Podoba mi się smak i zapach. Faktycznie typowy dla tego sosu. Ma się wrażenie, jakby był tym sosem świeżo polany, toteż pasuje jako przekąska lub do "podgryzania" przed telewizorem:) Smakuje mi na śniadanie z serem żółtym i ketchupem. Ma idealny skład! No,...może z wyjątkiem cukru; ). Poza tym nie lepią się i nie zostawiają tłustych palców. Sprawiają, że chce się sięgać po kolejny i kolejny z czystym sumieniem, że je się coś zdrowego:) Jeśli chodzi o mango to wafel, który kojarzy mi się bardziej z deserkiem. Pasuje do różnych połączeń z owocami na letnie upały oraz do owocowych soków. Podobnie jak barbecue należy do wafli, które mają bogaty, zdrowy skład. Nie lepią się i pasują na każda okazję!:)

2 komentarze: