Maska Kolagenowa Hydrożelowa

Opis produktu: Silnie mineralizująca i poprawiająca elastyczność kolagenowa maska z 29 mikroelentów.

Przeznaczenie: skóra w każdym wieku zmęczona, szorstka i matowa, potrzebująca natychmiastowego odżywienia i poprawy elastyczności. Maska szczególnie polecana do cery zmęczonej, szorstkiej, matowej oraz po okresie zimy.

Działanie: Wygładza i mineralizuje skórę, przywracając elastyczność, jędrność i napięcie. Łagodzi podrażnienia, nawilża, regeneruje.
laylatestuje.blogspot.com

laylatestuje.blogspot.com

laylatestuje.com


Moja opinia: Stosując się zgodnie ze wskazówkami producenta, nałożyłam maskę na twarz. Dość łatwo się aplikuje i przylega. Nie przeszkadza w wykonywaniu innych czynności. Należy pamiętać, by być ostrożnym, gdyż łatwo ją uszkodzić. Po 30 min. zdjęłam maskę i zauważyłam, że cera jest bardziej rozjaśniona, nawilżona, lekko się błyszczy, ale nie świeci. Dobrze przygotowana do aplikacji odżywczego kremu. Polecam przed wielkim wyjściem:)

Komentarze

  1. Chętnie bym wypróbowała ;) lubię nowości i zaciekawiłaś mnie typ produktem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji wypróbować tego typu płatków, ale muszę przyznać że zaciekawiły mnie :)
    Zapraszam na Urodzinowe rozdanie na moim blogu :
    http://kolorowyswiatkobiety.blogspot.com/2014/06/urodzinowe-rozdanie-zapraszam.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkt odpowiedni dla mnie :) Dziękuję za polecenie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty