czwartek, lipca 03, 2014

Jako Ambasadorka Olillan mam okazję wypróbować m.in. Płyn do mycia i kąpieli 2 w 1.

Oillan to specjalistyczna seria bezpiecznych  kosmetyków dla dzieci z chorobami skóry, jak: AZS, łuszczyca, egzema i rybia łuska. Poddane odpowiednim testom i objętych kontrolą lekarską.

1. Oillan Baby.  Do skóry alergicznej, suchej i wrażliwej.

To delikatna formuła zamknięta w plastikowej i poręcznej buteleczce. Płyn jest bezzapachowy, przezroczysty, nie klei się, o rzadkiej konsystencji, łatwo się rozprowadza i delikatnie pieni. Wystarczy odrobina wody, by pełnił swoje funkcje, nie podrażniając, a kojąc delikatną skórę dziecka. Dobrze myje, jest wydajny i łatwo się aplikuje. Pozostawia skórę czystą, lekko nawilżoną i nie wysusza, mimo twardej wody. Ładnie prezentuje się i wyróżnia wśród innych kosmetyków na łazienkowej półeczce.
Jestem zadowolona z tego płynu. Sama mam wrażliwą cerę i łatwo reaguje na zmiany temperatury, toteż i mi służy:) Bardzo podoba mi sie lekka, pozbawiona SLS i SLES, bezzapachowa konsystencja.
Plusy:
-nie zawiera mydła, SLS, SLES,
-zawiera Cucurbitynę, bisabolol,
-zawiera glicerynę
Minusy:
-Pojemność. Wolałabym go w większej, 250ml butelce.
Składniki:
Aqua, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Glycerin, Dicaprylyl Carbonate, Cetyl Alcohol, Myristyl Myristate, Octyldodecanol, Glyceryl Stearate, Glyceryl Stearate Citrate, Passiflora Incarnata Seed Oil, Parfum, Hippophae Rhamnoides Seed Oil, Cucurbita Pepo Seed Extract, Tocopheryl Acetate, Glyceryl Caprylate, Citric Acid, Xanthan Gum.
Poj.:200ml
laylatestuje.blogspot.com

2 komentarze:

  1. bardzo lubię,mieliśmy go jak synek był malusi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja testowałam z Oillan krem do cery suchej i kremową emulsję do mycia twarzy, są rewelacyjne.Obecnie dostałam od Oillan do testowania Skinetic -rewitalizujący tonik do twarzy i kremik przeciwzmarszczkowy 40+.

    OdpowiedzUsuń