Chciałabym się z Wami podzielić wrażeniami z testowania podpasek GentleDay. Produkt  ten otrzymałam w ramach letniego Spotkania Podkarpackich Blogerek.

laylatestuje.blogspot.com
Pierwszy raz spotkałam się z tą marką, toteż bardzo byłam ciekawa jej pomysłu i jakości. Od razu moją uwagę zwróciło eleganckie, różowe i zamykane opakowanie. Dzięki temu mam pewność, że nic z niego przypadkiem nie wypadnie:) Zawiera mnóstwo informacji od producenta, które zapewniają o:

- certyfikacie ekologicznym,
- ochronie przed przeciekaniem, bakteriami i mikroorganizmami,
- dodatkowych zabezpieczeniach brzegów, 
- dobrym wchłanianiu wilgoci,
- przepuszczalności powietrza.
- eleganckim wzorze,
- właściwym dopasowaniu i trzymaniu się bielizny
-a przede wszystkim komforcie.

laylatestuje.blogspot.com

Moją uwagę zwrócił również dołączony test, dzięki któremu można zbadać odpowiednie parametry oraz uroczy designerski długopis. Wrażenia są bardzo pozytywne. Designerskie opakowanie, wzór, materiał oraz sposób wykonania cieszą oko, ale świadczą o wysokiej jakości i precyzji, jaką włożono w jego przygotowanie. Chyba czekałam na coś nowego w dziedzinie kobiecej higieny. Te same marki, choć sprawdzone-szybko się nudzą, a dzięki Gentle Day dowiadujemy się, że jakość higieny intymnej może być jeszcze bardziej bezpieczna, naturalna, ekologiczna i bardziej dopasowana do kobiecych potrzeb.






Komentarze

  1. Co tu opisywać podpaska jak podpaska. zakrwawiona i do kosza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie widzę nic złego w testowaniu i dzieleniu się opinią. :)

      Usuń
  2. Też testowałam i są naprawdę fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale warto poznać bliżej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty