środa, lipca 23, 2014

Bardzo miła niespodzianka dziś do mnie dotarła:) Otóż w ramach testowania z The Body Shop otrzymałam 50ml opakowanie masła do ciała.
laylatestuje.blogspot.com




W ostatnim czasie rzadko używałam masła, toteż bardzo byłam ciekawa jego efektu. Mało informacji znajduje się na opakowaniu. Tylko nazwa produktu w kilkunastu językach. Nie znalazłam nic nt. działania, dlatego wzbudził jeszcze większe moje zainteresowanie.

  
laylatestuje.blogspot.com
Po odkręceniu wieczka, od razu poczułam mocno-cytrusowy zapach. Trudno było mi określić rodzaj owocu, ale pierwsze skojarzenia miałam z...latem!:) Masełko dość łatwo się nabiera i aplikuje. W kontakcie ze skórą staje się bardziej płynne i z łatwością rozprowadza. Szybko się wchłania, pozostawiając skórę gładką. Dzięki intensywnemu zapachowi, nie wymaga stosowania perfum:) Jeśli lubicie mocno cytrusowe zapachy masła to ten produkt zdecydowanie polecam!:)

2 komentarze:

  1. Oddałam na Ciebie głos i dodaję Twojego bloga do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń