poniedziałek, listopada 05, 2012

Dziś chciałabym przedstawić Wam coś soczystego, pachnącego i pomarańczowego:) Być może niektórzy z Was mieli już okazję wypróbować peelingu myjącego Joanny - ja w wersji pomarańczowej testowałam go pierwszy raz! Bardzo mi się podoba, że zawiera naturalne składniki pomarańczy, które tak przyjemnie pielęgnują skórę. Owocowy zapach sprawia, że chce się go niemal zjeść! Peeling łatwo się rozprowadza na skórze, kolistymi ruchami usuwa zbędny naskórek i pozostawia skórę gładką oraz odświeżoną. Wolałabym, żeby miał większą pojemność, jednak może dzięki temu szybciej wypróbuję pozostałe soczyste zapachy?!
Poj.100ml
Cena: ok. 4zł

3 komentarze:

  1. także lubie te peelingi, obecnie mam zielony:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten peeling :D zielony z kiwi pachnie bosko! gdy kończy mi się jeden od razu sięgam po kolejny! :D

    obserwuję i liczę na rewanż u mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń